Retro 77

 2008.11.09. 20:52

Szombat este pár új haverommal lenéztünk bulizgatni a Retro 77 be. Akinek nem mond semmit ez egy kisebb hely, nem túl sznob közönséggel, elég jó zenékkel. 

Az este nem ment elég jól, kevesen is voltak, de a hibákból tanul az ember. 

Egy csajozós estét néhány bemelegítő opennel kell kezdeni. Leszólítani pár csajt, csak hogy elmúljon a feszültség. Meg is volt az első, csini szőke lányka a barátnőivel táncolt, és elég erősen szemezgetett velünk, közelebb is jött, ami a vonzalom egyértelmű jele. Odamentem hozzá, rögtön kezdtem a testkontaktust, hátán a kezem, hogy szokja a strapát. Mivel asszem egy haverommal szemezett rögtön bemutattam őt a csajnak egy jó nick névvel, Bence a kajakos srác, de ennyi elég volt elkezdtem valamit szövegelni.

"Csao, jól táncolsz, ügyesek vagytok a barátnőddel. Te vagy ma az első lány akit megszólítottam, nézd el ha kicsit ideges vagyok. Mondd mit szeretsz jobban, ha egy pasi direkt, vagy indirekt módon kezdd veled ismerkedni? Az indirekt az, ha a buszmegállóban azzal az ürüggyel megy oda hozzád, hogy útbaigazítást kérjen, a direkt az meg ha azt mondja, hogy milyen csinos vagy." A csaj odafigyelt minden szavamra, és válaszolt is, annak ellenére, hogy egy haverom belerondított a képbe egy kicsit. Közölte, hogy az első az szimpatikusabb, de ha nagyon bejön neki a srác, akkor a második is elég jó. Erre kérdeztem, hogy milyen srácok jönnek be neki? Itt már kicsit megakadtunk, de azért felhoztam Brad Pitet. 

Kb. ennyi volt az első open, elég gyenge, de tanulhatok belőle. Később dumáltam a csajszi barátnőivel, amiből kiderült, hogy a lányka 14 éves volt, ezen később röhögtünk is. 

A nyitás majdnem jó volt, kialakulhatott volna egy párbeszéd is akár, a gond az az volt, hogy tánctéren voltunk. A másik gond az, hogy a csajszi kicsit gyökér volt, nem akart beszélni, de ez mindig így van az első pár percben. Addig kell értékeket közvetítened, amíg már nem egy betolakodó vagy, hanem az este egy érdekes része. 

Van egy haverom, aki nagyon jól asszociál dolgokra, így sosem fogy ki a beszédből. Egy idő után ez gáz, de elsőre nem tűnik fel.

A bejegyzés trackback címe:

https://csajozosblog.blog.hu/api/trackback/id/tr24759294

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása