Mit akarok a lánytól

 2008.11.09. 20:43

Fel kell tennem alap kérdéseket is. Mi a célunk azzal, hogy odamegyünk egy lányhoz? És ha már megvan a cél, akkor milyen fázisokon kell végigmennie az ismerkedésnek, és hogyan váljunk el tőle?

Ha meglátok egy gyönyörű lányt nem gondolkozom sokat a dolgon, csak azt tudom, hogy tetszik. De ez nem elég. El kell döntenem, hogy mit akarok, és milyen feltételekkel akarom. Lehet, hogy csak érdekesnek találok rajta valamit, és elbeszélgetek vele arról, lehet, hogy meg akarom csókolni vagy szexelni akarok vele azért, hogy lássam megtehetem e, lehet, hogy meg akarom ismerni annak érdekében, hogy később szerelmi kapcsolatot létesíthessek vele, esetleg be akarom vonni a baráti körömbe, mert tetszenek a barátnői, vagy valami mert értékes ismerősei vannak stb.

Az is lehet, hogy ez bizonytalan, hogy a beszélgetésből derül ki, hogy milyen a csaj, és hogy mit akarok tőle. Azonban ennek nem így kéne működnie, nekem ez így nem működik. 

Nekem nem megy jól az alkalmi szex, nem érzem jól magamat. Lelkiismeret furdalásom van, és nem is nyújtja azt az intimitást amit elvárnék. Egyéjszakás kalandoknál csak az ösztönök viszik az eseményeket. A hév ha úgy tetszik. Egymásra kattanunk, és mielőtt észbekapnánk már reggel van, és mind a ketten zavarban vagyunk. Reggelre elmúlik az érzés, és nem marad semmi közös dolog.

Ezért amit én akarok az mindenképpen a szerelmi kapcsolat. A problémám ezzel az, hogy félek a kötöttségtől. Volt már egy négy éves kapcsolatom, és nem akarok most mégegyet. Nehezen képzelek el egy kevésbé komoly kapcsolatot, pedig az kéne. Másrészt egy ilyen kapcsolat hatalmas nyitást igényel, amire nem vagyok készen. De ez már nem tart soká.

Tehát amikor oda megyek egy lányhoz két dolgom van. Az egyik az, hogy a lány vonzónak találjon, a másik az, hogy én vonzódjak a lányhoz. Érdekes, hogy ha kihozod a lány jó oldalát, és azt megdícséred jobban el fogja fogadni, hogy tetszik neked. Érteni fogja, hogy miért vonzódsz hozzá.

Látszik, hogy célom sokkal több egy felszínes ismeretség létrehozásánál. A feladat sokkal nehezebb is ennél, de megoldható.

Magányos farkas voltam egész életemben. Igazi büszke férfi. Nem láttam be ha hibáztam, és kő keményen megvédtem magam minden támadás ellen ami fenyegette volna tökéletes érinthetetleségemet. Ezen egyértelműen változtatnom kell. Mivel nyitok a külvilág felé már nem védem magamat pajzsokkal, emiatt a belső "tartalmaimat" meg kell erősítenem. Tényleg jobb, értékesebb emberré kell válnom. Ehhez szét kell zúznom önhazúgságaimat, és rengeteg olyan dolgot kell tennem amire büszke lehetek, és ebbe nem tartozik bele a 200 kill a counter-strike ban. 

Eddig jól haladok.

Címkék: lány nők csajozás leszólítás felszedés

A bejegyzés trackback címe:

https://csajozosblog.blog.hu/api/trackback/id/tr3759273

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása